דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות מילוי שיער לגברים 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 4186 פעמים ]

ישנן תעשיות שכל עוד האדם חי על פני האדמה, הן לא יחלפו מן העולם. אחת מהתעשיות הללו היא יצירת פתרונות מילוי שיער לגברים. כמו כל תעשיות הרפואה והאסתטיקה האחרות, האדם פשוט ימשיך להיות תלוי בהן כדי לשפר את איכות חייו - ועדיף שזה יהיה בנוחות מקסימלית.

אחת הבעיות שלנו כבני אדם היא שאנחנו לא מצליחים לשלוט במצבנו בתחומים רבים בחיים. היינו רוצים להחליט איך ייראה חשבון הבנק שלנו וגם איך ייראה גופנו. זה היה נכון ויישאר נכון בהרבה תחומים, אבל לא בתחום השלמת שיער או הארכת שיער. אפשר להשיג שליטה מלאה במראה שיערך, בלי צורך בטיפולים ממושכים ובלי אחוזי כישלון. פשוט וטבעי.

בעיית נשירת שיער אצל גברים

מי לא מכיר את תופעת השערות על הכרית? גברים רבים בסביבות גיל 25 מתחילים פתאום לראות מידי בוקר שיערות שנשרו בכל מיני מקומות בבית. לאט לאט מפרצי השיער גדלים, ולעיתים, באזורים מסוימים בראש, נשארות שערות בודדות. ואז המחשבות על פתרונות מילוי שיער לגברים מתחילות לצוץ בראש...

כ-40% מהגברים עד גיל 40 חווים נשירת שיער ברמה כזו או אחרת. אצל רבים מתחילה התלבטות מה לעשות עם מעט השיער שנותר - האם לקצר אותו או להשאיר אותו כדי שיכסה כמה שיותר? יש מי שחשב בשביל כל המתלבטים והמציא את מילוי השיער.

איך עובד מילוי שיער לגברים?

כיום הפיתרון של מילוי שיער לגברים הוא קל, טבעי ובריא. התכשיר, שניתן לקבלו בכל צבע כדי שיתאים לצבע השיער, מכיל סיבי שיער בגודל מקרוסקופי העשויים מאותו חומר אורגני של שיערנו (פרוטאין וקרטין).

מה שמחבר סיבים אלו לשיער הראש, זהו חשמל סטטי הגורם להתמזגות מושלמת עם השיער הקיים, כך שהשיער נראה מלא באופן טבעי – גם למסתכלים מקרוב מאוד. הסיבים נדבקים מייד, בחוזקה ולאורך זמן וכדי להסירם דרושה חפיפת ראש.

חושש מהטיפול של מילוי שיער? יש פיתרון!

אנשים רבים אינם מרוצים ממראה השיער שלהם, אבל חסר להם האומץ ללכת לטיפול השלמת שיער. לרוב, שינוי מראה חיצוני בגוף האדם מכל סוג שהוא, מצריך בדיקות התאמה ארוכות וטיפולים רפואיים מורכבים. מילוי שיער הוא לא טיפול - זהו פיתרון מהיר ובטוח למראה נאה של שיערך.

פיזור סיבי השיער המיקרוסקופיים על השיער הטבעי והדליל זו פעולה שניתן לעשותה בבית. זה לא יקר, ניתן להסרה בדרך פשוטה וקלה והכי חשוב - מילוי שיער לגברים יעשה את מראה השיער בדיוק כמו שרצית.

התחושה לפני ואחרי מילוי שיער לגברים

זו תחושה נוראית עבור אדם להרגיש שהוא לא נראה טוב. ההרגשה הזו מקבלת משנה תוקף במיוחד כשאותו אדם מרגיש שאין לו יכולת לשנות את מראהו. לפעמים, גם כשיש פיתרון, הוא נראה קשה להשגה ולא סביר מבחינת ההשקעה הכספית או תופעות הלוואי הרבות שהוא כולל.

אז כדאי לדעת: להשלמת שיער יש פתרונות פשוטים וטבעיים, ללא תופעות לוואי ובמחיר סביר. כיום השלמת שיער היא תהליך קל יותר ממה שחשבתם והתחושה הופכת למצוינת ממש בתוך כמה רגעים.

למי לא מתאים מילוי שיער לגברים?

טכניקת השלמת שיער על ידי הדבקת סיבי שיער מקרוסקופיים מחייבת שיער עליו ידבקו הסיבים ולכן היא תעזור רק במקומות שבהן יש שיער דליל. באזורים בהם אין בכלל שערות, לסיבים לא יהיה על מה להיתפס ויש צורך לבצע מילוי שיער לגברים בדרך אחרת.

 

המאמר נכתב בחסות תכשיר טופיק המספק פתרונות לבעלי שיער דליל והסובלים מהתקרחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב